Informacje ogólnehttp://www.petycje.edu.pl/pl

Petycje mogą być wnoszone:

  • osobiście do Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Wrocławska 250, 63-800 Gostyń - Biuro Obsługi Klienta, pok. nr 1 (parter)
  • listownie na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wrocławska 250, 63-800 Gostyń
  • na skrzynkę ePUAP
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • za pomocą faxu – 65 572 39 11

Informacja na temat rozpatrywanych petycji kierowanych do Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyniu:

  • Rok 2024
    Na podstawie art. 14 Ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 870) informuję, iż w roku 2023 do Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyniu nie wpłynęła żadna petycja.
  • Rok 2023
    Na podstawie art. 14 Ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 870) informuję, iż w roku 2023 do Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyniu nie wpłynęła żadna petycja.
  • Rok 2022
    Na podstawie art. 14 Ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 870) informuję, iż w roku 2022 do Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyniu nie wpłynęła żadna petycja.
  • Rok 2021
    Na podstawie art. 14 Ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 870) informuję, iż w roku 2021 do Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyniu nie wpłynęła żadna petycja.
  • Rok 2020
    Na podstawie art. 14 Ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (tekst jednolity Dz. U. 2018, poz. 870) w 2020 roku do Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyniu nie wpłynęła żadna petycja.
  • Rok 2019
    Na podstawie art. 14 Ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (tekst jednolity Dz. U. 2018, poz. 870) w 2019 roku do Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyniu nie wpłynęła żadna petycja.
  • Rok 2018
    W 2018 roku do Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyniu nie wpłynęła żadna petycja (tekst jednolity Dz. U. 2018, poz. 870)
  • Rok 2017
    W 2017 roku do Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyniu nie wpłynęła żadna petycja (tekst jednolity Dz. U. 2018, poz. 870)
  • Rok 2016
    W 2016 roku do Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyniu nie wpłynęła żadna petycja  (Dz. U. 2014, poz. 1195 ze zm.)
  • Rok 2015
    Od dnia wejścia w życie Ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz. U. 2014, poz. 1195) tj. od dnia 06 września 2015 r. do końca roku 2015 do Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyniu nie wpłynęła żadna petycja.

 

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Wrocławska 250, 63-800 Gostyń
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 65 572 01 11, 65 300 22 40
fax: 65 572 39 11

Koordynator strony internetowej:
  Karina Mietlińska - kierownik MGOPS
  Honorata Grzemska - zastępca kierownika

Redaktorzy strony internetowej:
  Anna Konieczna - główny księgowy
  Dorota Frost - koordynator Działu Pomocy Społecznej
  Monika Leśniarek - koordynator ds. ochrony danych osobowych
  Adam Nowak - koordynator Zespołu Wsparcia Rodziny

Administrator strony internetowej:
  Karol Marciniak - koordynator ds. komputeryzacji pomocy społecznej

 

Rejestr zmian systemowych BIP:

marzec 2011 Przeniesienie danych ze starego systemu BIP do nowego opartego w całości o oprogramowanie SmodBIP dostępne na licencji otwartej.
sierpień 2020 Nowy serwis BIP oparty o Projekt Kuźnia Dostępnych Stron

 

 

 

Data wpływu Numer Przedmiot wniosku Wniosek Komórka prowadząca Data odpowiedzi Odpowiedź Forma odpowiedzi
02.06.2025

K.0139.3.2025

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. problemów społecznych w powiecie gostyńskim

wniosek K 04.06.2025 odpowiedź Elektronicznie
26.05.2025

K.0139.2.2025

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. Domów Pomocy Społecznej

wniosek K 30.05.2025 odpowiedź Elektronicznie
22.04.2025

K.0139.1.2025

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. działań w zakresie aktywizacji osób na rynku pracy

wniosek K 24.04.2025 odpowiedź Elektronicznie
19.12.2023

K.0139.5.2023

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. osób niepełnosprawnych korzystających ze wsparcia ośrodka pomocy społecznej z terenu powiatu gostyńskiego

wniosek K, DPS 08.01.2024 odpowiedź Pisemnie
28.08.2023 K.0139.4.2023  Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. systemów informacji prawnej wniosek  K

29.08.2023

odpowiedź Elektronicznie
20.07.2023 K.0139.3.2023

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. Krajowych Ram Interoperacyjności 

wniosek  K

25.07.2023

odpowiedź Elektronicznie
13.03.2023

K.0139.2.2023

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
dot. osób korzystających ze świadczeń ośrodka zamieszkujących na terenie ogródków działkowych

wniosek K, DPS  14.03.2023 odpowiedź Elektronicznie
23.01.2023 K.0139.1.2023

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
dot. dodatku węglowego

 
wniosek K, DZS  24.01.2023 odpowiedź Elektronicznie
09.11.2022 K.0139.1.2022  Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
dot. ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem i przepływem danych osobowych (weryfikacja prawidłowego wyznaczania IDO)
wniosek  K 18.11.2022 odpowiedź Elektronicznie

 

 

 

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gostyniu informuje o możliwości dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928).
  • Zarządzenie Nr K.021.10.2025 Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyniu z dnia 8 stycznia 2025 roku w sprawie wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Gostyniu.

Sygnalistą jest osoba fizyczna, która zgłasza lub ujawnia publicznie informacje o naruszeniu prawa uzyskane w kontekście związanym z pracą, w tym:

  1. pracownik,
  2. pracownik tymczasowy,
  3. osoba świadcząca pracę na innej podstawie niż stosunek pracy, w tym na podstawie umowy cywilnoprawnej,
  4. przedsiębiorca,
  5. prokurent,
  6. akcjonariusz lub wspólnik,
  7. członek organu osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej,
  8. osoba świadcząca pracę pod nadzorem i kierownictwem wykonawcy, podwykonawcy lub dostawcy,
  9. stażysta,
  10. wolontariusz,
  11. praktykant,
  12. funkcjonariusz w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 18 lutego 1994 r. o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Straży Marszałkowskiej, Służby Ochrony Państwa, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Celno-Skarbowej i służby Więziennej i ich rodzin,
  13. żołnierz w rozumieniu art. 2 pkt 39 ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny.

Przedmiotem zgłoszenia wewnętrznego mogą być informacje o naruszeniu prawa dotyczące:

  1. korupcji,
  2. zamówień publicznych,
  3. usług, produktów i rynków finansowych,
  4. przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
  5. bezpieczeństwa produktów i ich zgodności z wymogami,
  6. bezpieczeństwa transportu,
  7. ochrony środowiska,
  8. ochrony radiologicznej i bezpieczeństwa jądrowego,
  9. bezpieczeństwa żywności i pasz,
  10. zdrowia i dobrostanu zwierząt,
  11. zdrowia publicznego,
  12. ochrony konsumentów,
  13. ochrony prywatności i danych osobowych,
  14. bezpieczeństwa sieci i systemów teleinformatycznych,
  15. interesów finansowych Skarbu Państwa RP, jednostki samorządu terytorialnego oraz Unii Europejskiej,
  16. rynku wewnętrznego Unii Europejskiej, w tym publicznoprawnych zasad konkurencji i pomocy państwa oraz opodatkowania osób prawnych,
  17. konstytucyjnych wolności i praw człowieka i obywatela – występujące w stosunkach jednostki z organami władzy publicznej i niezwiązane z dziedzinami wskazanymi w pkt 1-16.

Zgłoszenia wewnętrzne mogą być dokonywane w formie listownej na adres:
Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Wrocławska 250, 63-800 Gostyń z dopiskiem „Pełnomocnik ds. zgłoszeń, nie otwierać” (tylko podanie w treści pisma danych osobowych i preferowanej formy kontaktu pozwoli osobie przyjmującej zgłoszenie na kontakt z sygnalistą).

Zgłoszenie powinno zawierać w szczególności:

  1. dane sygnalisty – imię, nazwisko, adres do kontaktu i preferowaną formę kontaktu,
  2. dane osób, które dopuściły się naruszenia prawa, tj. imię, nazwisko, stanowisko, miejsce pracy,
  3. opis nieprawidłowości oraz ich daty.

W załącznikach poniżej do pobrania - wzór zgłoszenia wewnętrznego oraz zarządzenie w sprawie wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych

 

Podstawy prawne

  • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1)
  • Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. 2018, poz. 1000 ze zm.)

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Gostyniu jest Miejsko – Gminny Ośrodku Pomocy Społecznej z siedzibą w Gostyniu przy ul. Wrocławskiej 250, 63-800 Gostyń

Inspektor Ochrony Danych Osobowych

Inspektorem Ochrony Danych w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Gostyniu jest Pani Monika Leśniarek. Z Inspektorem można kontaktować się za pomocą poczty elektronicznej – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefonicznie pod numerem 65 300 22 57, fax 65 572 39 11, pisemnie lub osobiście w godzinach pracy Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.

Przetwarzanie danych osobowych

Przetwarzanie danych osobowych oznacza jakiekolwiek operacje wykonywane na danych osobowych, takie jak: zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.

Przesłanki przetwarzania danych osobowych

Na przetwarzanie danych osobowych pozwalają:

  • zgoda osoby
  • wykonanie lub zawarcie umowy,
  • prawny obowiązek,
  • żywotne interesy,
  • zadanie publiczne, władza publiczna,
  • prawnie uzasadniony interes administratora lub strony trzeciej.

 

Klauzule  informacyjne:

strona internetowa KLAUZULA INFORMACYJNA
kandydaci do pracy KLAUZULA INFORMACYJNA
pracownicy KLAUZULA INFORMACYJNA
umowy cywilnoprawne KLAUZULA INFORMACYJNA
zakładowy fundusz świadczeń socjalnych KLAUZULA INFORMACYJNA
kontrahenci KLAUZULA INFORMACYJNA
zamówienia publiczne KLAUZULA INFORMACYJNA
stażyści KLAUZULA INFORMACYJNA
praktykanci KLAUZULA INFORMACYJNA
wolontariusze KLAUZULA INFORMACYJNA
korespondencja KLAUZULA INFORMACYJNA
skargi i wnioski KLAUZULA INFORMACYJNA
petycje KLAUZULA INFORMACYJNA
sygnaliści KLAUZULA INFORMACYJNA
informacja publiczna KLAUZULA INFORMACYJNA
zapewnienie dostępności KLAUZULA INFORMACYJNA
monitoring wizyjny KLAUZULA INFORMACYJNA
pomoc społeczna KLAUZULA INFORMACYJNA
wspieranie rodziny KLAUZULA INFORMACYJNA
ochrona małoletnich KLAUZULA INFORMACYJNA
przemoc domowa KLAUZULA INFORMACYJNA
pomoc materialna dla uczniów KLAUZULA INFORMACYJNA
dodatki mieszkaniowe KLAUZULA INFORMACYJNA
świadczenia rodzinne KLAUZULA INFORMACYJNA
świadczenia „za życiem” KLAUZULA INFORMACYJNA
świadczenia alimentacyjne KLAUZULA INFORMACYJNA
dłużnicy alimentacyjni KLAUZULA INFORMACYJNA
zaświadczenia „czyste powietrze” KLAUZULA INFORMACYJNA
dodatek gazowy KLAUZULA INFORMACYJNA
asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością KLAUZULA INFORMACYJNA
opieka wytchnieniowa KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Podkategorie

Na tej stronie znajdą Państwo Statut Naszego Ośrodka oraz przepisy wewnętrzne regulujące różne aspekty działania Naszej Instytucji.

Więcej o: Statut i regulaminy

Kontrola zarządcza to ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy.

Celem kontroli zarządczej jest zapewnienie zgodności działalności jednostki z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi, skuteczności i efektywności działania, wiarygodności sprawozdań, ochrony zasobów, przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania, efektywności i skuteczności przepływu informacji oraz zarządzania ryzykiem.

Więcej o: Kontrola zarządcza

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej realizuje zadania własne i zlecone gminie związane bezpośrednio i pośrednio z pomocą społeczną zapisane w ustawie o pomocy społecznej i aktach wykonawczych do ustawy.

Więcej o: Sprawozdania

Sprawozdania finansowe MGOPS, w tym sprawozdania finansowe z realizacji projektów finansowanych ze źródeł publicznych.

Więcej o: Sprawozdania finansowe

Ta część Biuletynu przeznaczona jest na publikację dokumentacji przebiegu i efektów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz stanowisk, wniosków i opinii podmiotów je przeprowadzających.

Więcej o: Protokoły z kontroli

Na tej stronie znajdą Państwo odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej Naszej Instytucji.

Więcej o: Pomoc BIP

W tym dziale znajdą Państwo zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń Naszej Instytucji w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .

Więcej o: Ogłoszenia

Na tej stronie znajdują się archiwalne informacje o naborach pracowników.

Więcej o: Archiwum naborów