Przedmiotem skargi może być w szczególności:

  • zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez Ośrodek lub jego pracowników,
  • naruszenie praworządności lub interesów skarżących,
  • przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.

Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy:

  • ulepszenia organizacji,
  • wzmocnienia praworządności,
  • usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom,
  • ochrony własności,
  • lepszego zaspokojenia potrzeb ludności.

Skargi i wnioski mogą być wnoszone:

  • pisemnie na adres: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wrocławska 250, 63-800 Gostyń lub osobiście w siedzibie jednostki
  • drogą elektroniczną:
    • na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP: /mgopsgostyn/SkrytkaESP
    • za pośrednictwem skrzynki e-Doręczeń: AE:PL-52135-99170-TDHIF-26
  • ustnie do protokołu.

 

W tej kategorii nie ma artykułów. Jeśli na tej stronie wyświetlane są podkategorie, mogą zawierać artykuły.